Česta pitanja

Općenito

Što je OpelConnect?

OpelConnect je novi način da ostanete povezani i sigurni na putu. Sustavi pametnih tehnologija uvijek su tu da vam pomognu, a povezane usluge pružaju sigurnost i inovacije.  OpelConnect pruža osjećaj sigurnosti i bezbrižnu mobilnost uz iznimnu praktičnost za vozača. OpelConnect omogućuje vam da vozite pametno zahvaljujući informacijama o stanju u prometu kao i podacima o vožnji ili ruti. OpelConnect pruža vam sigurnost i svako putovanje čini uzbudljivim i učinkovitim. 

Koje su usluge dostupne u okviru sustava OpelConnect?

Usluge hitnog poziva i poziva u slučaju kvara već su dostupne. Uskoro će biti dostupno više usluga, kao na primjer Navigacija u stvarnom vremenu, Status vozila s informacijama ili Daljinske funkcije. Dostupnost i opseg usluga razlikuju se ovisno o zemlji i vozilu. Za više pojedinosti posjetite https://www.opel.hr/

Koja vozila imaju OpelConnect?

OpelConnect je dostupan za Grandland X, Crossland X, Combo i Vivaro te Zafiru Life od svibnja/lipnja 2019. kao i za sve buduće modele, npr. novu Corsu. 

Jesu li sve usluge dostupne za sva vozila?

Dostupnost i opseg usluga razlikuju se ovisno o zemlji i vozilu. Čim otvorite korisnički račun i prijavite se u Trgovini OpelConnect, možete dodati VIN broj svog vozila i dobiti informacije o uslugama koje su dostupne za vaše vozilo.

Mogu li imati OpelConnect u svom sadašnjem vozilu?

OpelConnect nije moguće naknadno ugraditi u već proizvedena vozila. Moguća je samo tvornička ugradnja.

Krenite

Kako mogu početi koristiti OpelConnect?

Kada kupite vozilo opremljeno sustavom OpelConnect, morate se registrirati i aktivirati svoje usluge. Na temelju predregistracije koju je obavio vaš ovlašteni partner, Opel će vam poslati e-mail – jednostavno kliknite na poveznicu i dovršite postupak aktivacije. Možete i pristupiti sustavu myOpel putem izravne poveznice https://my.opel.hr/ i tamo otvoriti račun. Ili, možete otvoriti račun putem aplikacije myOpel ili izravno u Trgovini OpelConnect: https://connect.opel.hr/

Moram li se registrirati za korištenje usluga OpelConnect?

Uz iznimku hitnog poziva i poziva u slučaju kvara, prije korištenja povezanih usluga kao što je Navigacija u stvarnom vremenu, morate se registrirati. Usluge hitnog poziva i poziva u slučaju kvara već su aktivirane prilikom preuzimanja vozila. Primjenjuju se Uvjeti korištenja.

Kako mogu pristupiti svom korisničkom računu?

Nakon što ste postavili račun, moći ćete se prijaviti i pristupiti svom računu putem mrežnog portala myOpel, aplikacije myOpel ili Trgovine OpelConnect.

Imam novu e-mail adresu. Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu na svom računu?

E-mail adresu možete promijeniti u računu na mrežnom portalu myOpel, u aplikaciji myOpel ili u Trgovini OpelConnect. Prijavite se s postojećom e-mail adresom i lozinkom, zatim idite na „moj račun” („my account“) i promijenite podatke. Nova e-mail adresa automatski će se ažurirati za sva tri sučelja – mrežni portal myOpel, aplikaciju myOpel i Trgovinu OpelConnect.

Trgovina OpelConnect (OpelConnect Store)

Što je Trgovina OpelConnect?

Trgovina OpelConnect je posebno web-mjesto za Opel povezane usluge. Tu ćete dobiti informacije o ponudi usluga uključujući cijene i moći ćete obaviti sve što se odnosi na povezane usluge (npr. registraciju, aktivaciju usluga i kupnju). Pristup Trgovini OpelConnect moguć je izravno, putem mrežnog portala myOpel ili putem aplikacije myOpel.

Kako mogu aktivirati svoje usluge?

Za aktivaciju usluga idite na Trgovinu OpelConnect https://connect.opel.hr/ i prijavite svoj račun. Ako prethodno niste izradili račun, možete ga otvoriti u trgovini ili se registrirati ovdje: https://my.opel.hr/. Detaljan opis načina na koji možete otvoriti račun, aktivirati i kupiti usluge možete pronaći ovdje.

Moraju li se sve usluge aktivirati u Trgovini OpelConnect?

Sve usluge moraju se aktivirati u Trgovini OpelConnect uz dvije iznimke: hitni poziv i poziv u slučaju kvara, koji će se automatski aktivirati na temelju zadanih postavki.

Hitni poziv namijenjen je za slanje podataka službama spašavanja isključivo u hitnim slučajevima. Poziv u slučaju kvara može se aktivirati isključivo ručnim putem u vozilu i sami odlučujete hoćete li ga koristiti ili ne. Za b-call (poziv u slučaju kvara) možete prilagoditi postavke privatnosti i odlučiti koji će se podaci slati u slučaju aktivacije poziva.

Kako mogu otkazati uslugu?

Ako želite otkazati uslugu, obratite se Centru za podršku kupcima. Detalje za kontaktiranje centra pronaći ćete na kraju odjeljka Česta pitanja. Savjetnik će otvoriti zahtjev i obraditi ga. Imajte na umu da će, u slučaju kupnje usluge, vaša kreditna kartica biti terećena nakon 15 dana. Unutar tog roka Centar za podršku kupcima može poništiti kupnju. Nakon 15 dana povrat sredstava više nije moguć. Napominjemo da brisanje vozila iz vašeg profila ne povlači za sobom otkazivanje usluge.

Mogu li dodati više vozila na svoj račun u Trgovini OpelConnect?

Da, na svoj račun možete dodati najviše 10 vozila. Idite na „moj račun” i unesite VIN broj u odgovarajući odjeljak. Novo će se vozilo automatski dodati na vaš račun.

Kako mogu izbrisati svoj račun u Trgovini OpelConnect?

Ako želite izbrisati ili izmijeniti podatke, prijavite se u Trgovinu OpelConnect s e-mail adresom i lozinkom koje ste naveli pri registraciji. Pojedine podatke svog profila zatim možete izbrisati u kartici „moj račun”. Da biste trajno izbrisali svoj račun i sve s njime povezane podatke, pošaljite zahtjev e-mailom na: privacyrights-opel@mpsa.com. Napominjemo da ćete brisanjem svog računa OpelConnect također izbrisati i svoj račun za mrežni portal myOpel i aplikaciju myOpel. 

Cijene

Kako mogu dobiti OpelConnect?

OpelConnect dostupan je kao dodatna oprema, ali i kao osnovna oprema u vozilima s ugrađenom navigacijom i u električnim vozilima. Više pojedinosti možete saznati u cjeniku ili konfiguratoru vozila.

Moram li platiti korištenje usluga OpelConnect?

Uz OpelConnect dobivate usluge koje su uključene tijekom razdoblja od 10 godina kao i mogućnost kupnje usluga ovisno o vašim potrebama i dostupnosti. Usluge koje su uključene bez dodatnog plaćanja su na primjer e-call (hitni poziv), b-call (poziv u slučaju kvara), Status vozila s informacijama, Daljinske usluge, Upravljanje putovanjem i vožnjom. Navigacija u stvarnom vremenu uključena je tri godine bez naknade. Usluga koju je potrebno dodatno platiti je na primjer usluga Upozorenja o sigurnosti u prometu (napomena: usluga Upozorenja o sigurnosti u prometu nije dostupna u Njemačkoj i Švicarskoj).

Kako mogu kupiti usluge?

Usluge možete kupiti u Trgovini OpelConnect. Prijavite se sa svojim imenom i lozinkom koju ste izradili i, ako to već niste učinili prije, dodajte svoje vozilo u svoj profil tako da unesete VIN broj. Vidjet ćete sve ponuđene usluge za vaše vozilo i možete odlučiti aktivirati ih ili kupiti na internetu. Kada odlučite kupiti određenu uslugu, sustav će tražiti podatke o kreditnoj kartici radi plaćanja. Nakon kupnje vidjet ćete da je usluga dodana u vaš profil.

Zaštita podataka

S kime OpelConnect dijeli vaše osobne podatke i u koje svrhe?

OpelConnect otkriva vaše osobne podatke u svrhe i primateljima navedenima u Pravilniku o zaštiti privatnosti.

Šalje li vozilo podatke o lokaciji?

Vaša je lokacija potrebna kako bismo vam mogli pružati usluge. Konfiguriranjem postavki privatnosti u svakom trenutku možete prikriti svoju lokaciju ili onemogućiti slanje podataka (osim u slučaju hitnog poziva). Ako se predomislite, ponovno možete podesiti postavke privatnosti kako biste otkrili svoju lokaciju za potrebe usluga OpelConnect. Samo u hitnom slučaju sustav to može poništiti radi zaštite vašeg života.

Koji osobni podaci se prikupljaju?

Za registraciju morate unijeti svoje ime, e-mail adresu i morate izraditi lozinku. Za aktivaciju usluga trebate unijeti VIN broj vozila. Kada ovlašteni partner obavlja vašu predregistraciju, i on će dobiti podatke o adresi i telefonskom broju.

Mogu li odlučiti koji podaci će se prikupljati?

Vaše ime, e-mail adresa, lozinka i VIN broj su minimalni obavezni podaci za otvaranje računa i aktivaciju povezanih usluga. Za hitni poziv i poziv u slučaju kvara nije potreban račun; oni su dostupni na osnovu vašeg potpisa Uvjeta korištenja prilikom kupnje vozila.

Kako mogu promijeniti postavke privatnosti?

Ako vaše vozilo nije opremljeno navigacijskim sustavom, postavke privatnosti u automobilu možete promijeniti ako istovremeno pritisnete, na manje od 1 sekunde, crni servisni gumb i SOS gumb. Kod većine vozila s navigacijskim sustavom, postavke privatnosti možete promijeniti u izborniku postavki. Izuzeci su Crossland X i Grandland X s motorom s unutarnjim izgaranjem i neaktiviranom Navigacijom u stvarnom vremenu.  U tim automobilima postavke privatnosti ne mogu se promijeniti u izborniku postavki, zato pritisnite istovremeno crni gumb za servis i SOS gumb.

Hitni poziv (Emergency Call)

Na koji način se hitni poziv aktivira automatski?

Hitni poziv aktivira se automatski u slučaju sudara vozila. Aktivacijom zračnih jastuka ili zatezača sigurnosnih pojaseva, odmah se uspostavlja glasovna veza broja 112 (24/7) s relevantnom pristupnom točkom javne sigurnosti (PSAP).

Mogu li ručno aktivirati hitni poziv?

Hitni poziv može se aktivirati i ručno dugim pritiskom crvenog SOS gumba. Može se koristiti ako ste doživjeli nesreću i potrebna vam je pomoć ili ako ste vidjeli nesreću koja zahtijeva pomoć.

S kime me povezuje funkcija hitnog poziva?

Hitni poziv uvijek se preusmjerava najbližoj lokalnoj hitnoj službi / pristupnoj točki javne sigurnosti. Oni će kontaktirati nadležne spasilačke službe ili druge službe ovisno o vrsti nesreće.

Koji se podaci šalju iz mog vozila?

Za hitni poziv šalje se minimalni skup podataka, koji je standardizirao Europski odbor za normizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta sudara, način aktivacije (automatski ili ručni), identifikacijski broj vozila (VIN), tip vozila, tip sustava za pohranjivanje energije za pogon vozila, vremenski pečat, kao i smjer vožnje. To je osobito važno na autocestama s odvojenim voznim trakama. 

Kako će se koristiti podaci koje vozilo pošalje?

Podatke će koristiti spasilačke službe u hitnim slučajevima ili po život opasnim situacijama ili timovi za uklanjanje kvarova u slučaju tehničkog kvara radi što bržeg i učinkovitijeg pružanja pomoći.

U kojim hitnim situacijama mogu pritisnuti SOS gumb?

Funkcija hitnog poziva može vam pomoći u svim zamislivim, po život opasnim hitnim situacijama u vozilu. Bilo da ste doživjeli nesreću, trebate hitnu medicinsku pomoć ili ste vidjeli nesreću na cesti i želite obavijestiti hitne službe, samo pritisnite crveni SOS gumb na više od dvije sekunde uvijek kada biste inače nazvali broj 112 i bit ćete spojeni na lokalnu pristupnu točku javne sigurnosti (PSAP) preko broja 112.

Što ako slučajno pritisnem crveni SOS gumb?

To se dogodi ponekad, nije nikakav problem. Ako ste slučajno pritisnuli gumb, možete ga odmah pritisnuti još jednom za prekid poziva, u suprotnom će se uspostaviti veza pa agentu pristupne točke javne sigurnosti (PSAP) možete objasniti što se dogodilo.

Što ako ne mogu razgovarati s agentom PSAP-a ili ako me ne razumije?

Hitni poziv preusmjerava se najbližoj lokalnoj hitnoj službi / pristupnoj točki javne sigurnosti. Agent PSAP-a razgovarat će s vama na lokalnom jeziku. U svakom slučaju, ako ni jedan od putnika nije u stanju govoriti, na primjer zbog ozljeda ili ako ga agent ne razumije, šalje se minimalni skup podataka i zatim se na lokaciju vozila šalju spasilačke službe. Ako agent ne govori vaš jezik, pokušajte govoriti engleski.

Hoće li funkcija hitnog poziva uvijek raditi?

Funkcija hitnog poziva i poziva u slučaju kvara ovisi o bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskim sustavima pozicioniranja. U određenim slučajevima, moguće je da u nekim udaljenim područjima funkcija hitnog poziva i poziva u slučaju kvara ne radi jer nema signala.

Moram li upariti mobilni uređaj za funkciju hitnog poziva ili kupiti dodatnu SIM karticu?

Ne, automobil je već opremljen SIM karticom za funkciju hitnog poziva i poziva u slučaju kvara. Nije potrebno dodatno uparivati mobitel.

Radi li funkcija hitnog poziva u parkiranom vozilu s ugašenim motorom?

Hitni poziv možete aktivirati pritiskom crvenog SOS gumba u vozilu, a poziv u slučaju kvara pritiskom crnog gumba za servis. To je moguće i kad je motor ugašen. 

Automatski hitni poziv aktivira se pri aktivaciji zračnih jastuka i zatezača sigurnosnih pojaseva. Taj automatski poziv moguć je samo s uključenim motorom.

Mogu li crveni SOS gumb koristiti i za druge svrhe, npr. kad trebam savjet ili informaciju?

Ne, on služi samo za hitne situacije kao što su nesreće, hitni medicinski slučajevi ili po život opasne situacije. Korištenje crvenog SOS gumba u druge svrhe smatra se zlouporabom i može biti kažnjivo.

Poziv u slučaju kvara (Breakdown Call)

Kako funkcionira poziv u slučaju kvara?

Kad pritisnete crni gumb za servis (pored crvenog SOS gumba) na više od dvije sekunde, povezujete se s centrom za pomoć u zemlji u kojoj je vaše vozilo prvi put registrirano (vaša matična zemlja). Ako se hitni slučaj dogodi u zemlji koja nije vaša matična zemlja, davatelj usluge pomoći iz vaše matične zemlje će organizirati pomoć s vama najbližim pružateljem pomoći. 

Koji se podaci šalju iz mog vozila?

Kao i za hitni poziv šalje se minimalni skup podataka, koji je standardizirao Europski odbor za normizaciju, koji uključuje točnu lokaciju mjesta sudara, način aktivacije (automatski ili ručni), identifikacijski broj vozila (VIN), tip vozila, tip sustava za pohranjivanje energije za pogon vozila, vremenski pečat, kao i smjer vožnje. To je osobito važno na autocestama s odvojenim voznim trakama. 

Za poziv u slučaju kvara šalju se i druge korisne informacije o vozilu, koje će pomoći spasilačkoj ekipi u efikasnom pružanju pomoći.

Mogu li ja odlučiti koji podaci će se slati?

Možete prilagoditi postavke privatnosti u svom vozilu. Ovisno o ugrađenom sustavu za informiranje i zabavu, za poziv u slučaju kvara možete onemogućiti slanje podatka o geolokaciji ili slanje kompletnog skupa podataka.

U kojim situacijama mogu pritisnuti crni gumb za servis?

Poziv u slučaju kvara možete koristiti u slučaju kvara vozila uzrokovanog kvarom mehaničkih dijelova ili električne opreme. Kvar se odnosi i na oštećenja uzrokovana nesrećom, praznu bateriju i slomljene ključeve. 

Mogu li koristiti crni gumb za servis i u svrhe koje nisu povezane s kvarom vozila?

Crni gumb za servis možete koristiti samo u slučaju kvara. Ni jedna druga usluga neće biti dostupna putem centra za pomoć u slučaju kvara.

Hoće li funkcija poziva u slučaju kvara uvijek raditi?

Funkcija hitnog poziva i poziva u slučaju kvara ovisi o bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskim sustavima pozicioniranja. U određenim slučajevima, moguće je da u nekim udaljenim područjima funkcija hitnog poziva ili poziva u slučaju kvara ne radi jer nema signala.

Moram li upariti mobilni uređaj za funkciju hitnog poziva ili kupiti dodatnu SIM karticu?

Ne, automobil je već opremljen SIM karticom za funkciju hitnog poziva i poziva u slučaju kvara. Nije potrebno dodatno uparivati mobitel.

Tko plaća pomoć na cesti?

Ako je vaš automobil pokriven razdobljem jamstva i uvjetima Opel pomoći na cesti, savjetnik će na vašu lokaciju besplatno poslati stručni tim za popravke. U servisnoj knjižici vozila možete pronaći detaljni opis usluga za vaš automobil. Ako je za vaše vozilo razdoblje jamstva Opel pomoći na cesti isteklo, ili u slučaju usluga koje nisu pokrivene programom Opel pomoći na cesti, pružatelj usluge pomoći na cesti može kupcu naplatiti uslugu. 
U svakom slučaju, telefonski poziv centru za pomoć za vas je besplatan.

Aplikacija myOpel

Na kojim mobilnim uređajima je dostupna aplikacija myOpel?

Aplikacija myOpel dostupna je za mobilne uređaje koji rade na platformama Android i iOS.

Kako mogu preuzeti i instalirati aplikaciju myOpel?

Aplikacija myOpel može se preuzeti sa stranica trgovina Google Play Store i Apple App Store.

Koje se informacije o mom vozilu prikazuju u aplikaciji myOpel?

Čim se mobitel poveže s vozilom putem Bluetooth veze, i preuzme se aplikacija myOpel, prikazuju se informacije o kilometraži, razinama goriva i prosječnoj potrošnji goriva. Dobit ćete i podsjetnik na termin sljedećeg servisa te obavijest u slučaju otkrivanja tehničkog problema s vozilom.

Koje se informacije o mojim rutama prikazuju u aplikaciji myOpel?

Aplikacija myOpel će navesti podatke o vremenskim oznakama vaših putovanja za odlazak, dolazak i trajanje, kao i pojedinosti o putovanju kao što su udaljenost, prosječna brzina ili potrošnja goriva, zadnja pozicija vozila te geolokacija polazne i odredišne adrese. Osim toga, aplikacija pruža i vođenje do vozila i navođenje za zadnji kilometar.

Upravljanje putovanjem i vožnjom (Trip & Drive Management)

Pozicija vozila nije točno prikazana. Koji je razlog tomu?

Vozilo automatski šalje informacije u pametni telefon (te shodno tome i u aplikaciju myOpel) koji se trenutačno nalazi u vozilu. Ako dijelite vozilo s drugima, najnoviji status uvijek je na pametnom telefonu i aplikaciji myOpel zadnjeg vozača.

Može li me aplikacija navoditi do mog vozila?

Da, aplikacija myOpel ima funkciju navođenja do vozila kao i navođenje u zadnjem kilometru vožnje ako je vaše odredište u pješačkoj zoni ili ako ste parkirali vozilo. 

e-daljinsko upravljanje

Koje funkcije omogućuje usluga e-daljinsko upravljanje?

S uslugom e-daljinskog upravljanja možete provjeriti status baterije i doseg vašeg električnog vozila putem aplikacije myOpel. Dok se vozilo puni, primit ćete informaciju o brzini punjenja i preostalom vremenu punjenja. Funkcijom punjenja možete upravljati tako da prebacite s trenutačnog punjenja na odgođeno punjenje te zadate vrijeme punjenja. Naposljetku možete upravljati toplinskim pretkondicioniranjem kabine vozila tako da pokrenete funkciju ili postavite izdvojeno vrijeme u danu kada želite imati ugodnu temperaturu u kabini vozila pri pokretanju.

Kada priključim vozilo na struju, ono se odmah počinje puniti. Kako mogu zaustaviti i odgoditi punjenje za kasnije?

Možete upravljati funkcijama punjenja putem aplikacije myOpel. Odaberite odgođeno punjenje i postavite vrijeme. Vozilo se prestaje puniti i nastavlja u zadano vrijeme.

Mogu li zaustaviti punjenje putem e-daljinskog upravljanja?

Uslugom e-daljinsko upravljanje moguće je pokrenuti i zaustaviti punjenje. Punjenje možete zaustaviti i aktiviranjem odgođenog punjenja u aplikaciji myOpel. Punjenje će se nastaviti u postavljeno vrijeme.

Hoće li me aplikacija myOpel obavijestiti kada je moje vozilo napunjeno u potpunosti ili u slučaju da dođe do neočekivanog prekida u punjenju?

Da, primit ćete obavijest kada status baterije dosegne 100 %. .Obavijest ćete primiti i u slučaju da se punjenje prekinulo zbog neočekivanog problema, poput nestašice električne energije ili neželjenog odspajanja iz struje.

Imam povoljniju tarifu za potrošnju struje noću. Mogu li zakazati punjenje vozila za uštedu troškova?

Naravno. Funkcijom punjenja svog vozila lako upravljate putem aplikacije myOpel. Može se isprogramirati raspored odgođenog punjenja prema redovitoj i svakodnevnoj rutini kako biste uživali u povoljnijim tarifama.

Može li se uslugom e-daljinskog upravljanja odrediti određena temperatura prilikom korištenja funkcije klimatizacije?

Automobil će postaviti ugodnu temperaturu kao cilj u kabini vozila. To može podrazumijevati grijanje ili hlađenje, ovisno o toplim ili hladnim vremenskim uvjetima i povezanim vanjskim temperaturama.

Koliko vremena treba za grijanje ili hlađenje vozila kada se koristim uslugom e-daljinskog upravljanja?

Trajanje uvelike ovisi o vanjskoj temperaturi i temperaturi kabine. Ako ste upotrebljavali program za početak pretkondicioniranja, grijanje ili hlađenje započinje 45 minuta prije isprogramiranog vremena kako bi se postigla ugodna temperatura te se nastavlja 10 minuta nakon toga. Čim otključate vozilo, pretkondicioniranje se automatski zaustavlja.

Mogu li funkcije usluge e-daljinskog upravljanja utjecati na doseg mog vozila?

Grijanje, odnosno hlađenje kabine može trošiti mnogo energije. Za što bolji doseg bolje je upotrebljavati funkcije klimatizacije kada vozilo miruje i kada je napunjeno. Ako imate ugodnu temperaturu u kabini prije početka putovanja, to također pomaže optimizaciji dosega. Toplinsko pretkondicioniranje može se pokrenuti ili isprogramirati u skladu sa svakodnevnom rutinom putem aplikacije myOpel.

Utječe li upotreba klimatizacije ili druge opreme u vozilu na doseg vozila?

Za korištenje klimatizacije, kao i druge opreme u vozilu, poput sustava za informiranje i zabavu, svjetala, brisača ili grijanja sjedala potrebna je energija, što smanjuje doseg. Umjesto da pokušate brzo neutralizirati temperaturu unutrašnjosti time što odmah pri ulasku u vozilo uključujete klimatizacijski sustav na maksimalnu postavku, koristite se uslugom e-daljinskog upravljanja kako biste postupno ohladili ili ugrijali vozilo prije ulaska dok ono miruje i priključeno je na struju na punionici. Energija se time može štedjeti za potrebe dosega jer će unutrašnjost vozila biti pretkondicionirana na optimalnu i ugodnu temperaturu tijekom punjenja.

U kojim uvjetima mogu pristupiti svom vozilu putem aplikacije myOpel?

Za pristup vašem vozilu ono mora biti u području s dobrom mrežnom pokrivenosti. Programi će biti pohranjeni u vozilu i primjenjivati se čak i ako vozilo više ne bude u pokrivenom području.

Mogu li upotrebljavati uslugu e-daljinskog upravljanja s različitih pametnih telefona?

Da, uslugu možete koristiti s više pametnih telefona pod uvjetom da se koristite istim računom i ponovite dio postupka aktivacije u kojem u vozilu povezujete pametni telefon i ključ putem Bluetootha. Nadalje, vlasnik prvog uređaja s kojim je odrađen postupak aktivacije u potpunosti mora odobriti upotrebu drugog uređaja.

Navigacija u stvarnom vremenu Plus

Koje usluge obuhvaća Navigacija u stvarnom vremenu Plus?

Povezana usluga Navigacije u stvarnom vremenu Plus obuhvaća online promet, cijene goriva, informacije o parkiralištima, online pretragu interesnih točaka (POI), upozorenja o sigurnosti prometa i informacije o vremenskim uvjetima. Za električna vozila interesne točke (POI) uključuju i punionice.

Koliko dugo su usluge uključene u mom navigacijskom sustavu?

Usluge su uključene prve tri godine. Nakon toga možete obnoviti pretplatu u trgovini OpelConnect. Usluge se temelje na bežičnim komunikacijskim mrežama i satelitskim sustavima lociranja (GPS). Nisu sve usluge dostupne svugdje, osobito ne u udaljenim ili nepristupačnim područjima, ili na svim vozilima u svakom trenutku. Usluge su ograničene zbog razloga izvan naše kontrole. Trebate nas obavijestiti ako želite otkazati usluge ili planirate prodati vozilo ili ga otuđiti na drugi način.

Gdje mogu dobiti ažuriranja karata za Navi 5.0 IntelliLink (Crossland X, Grandland X) i za sustav Multimedia Navi Pro (Combo, Vivaro, Zafira Life, nova Corsa)?

Ažuriranja karata možete preuzeti s korisničkog portala myOpel ili ih zatražiti od lokalnog Opel partnera. Napomena: Za kupce Crosslanda X, Grandlanda X i Comba, ažuriranja karata trenutačno su besplatna i dostupna kvartalno. Međutim, ovlašteni partner može naplatiti instaliranje.

U čemu je prednost online prometa?

Online promet pruža vam precizne informacije o stanju u prometu uz fleksibilnu i besprijekornu mrežnu pokrivenost. Prometne informacije omogućuju bolje planiranje puta, osobito duljih putovanja i preciznije predviđeno vrijeme dolaska. Više od 500 milijuna povezanih uređaja i preko 5 milijardi mjerenja dnevno osiguravaju točnost informacija. Vozač dobiva upozorenja o sigurnosti vezano za nesreće, a karta navodi prometne informacije samo za vozne trake koje su relevantne za aktivnu rutu. Traka s prometnim informacijama s desne strane na sažet i jasno strukturirani način navodi sve nesreće na putu kao i kašnjenja i predviđeno vrijeme dolaska.

Što znače bojom označene ulice? Što još prikazuje karta osim prometnih informacija?

Protok prometa prikazan je na karti navigacijskog sustava. Ulice su označene bojama, od žute do tamnocrvene. Što je boja tamnija to je gušći promet na cesti. Mogu biti prikazane i druge informacije, ako su dostupne, na primjer zatvorene ceste ili ceste u izgradnji.

Za koje su ulice dostupne online prometne informacije?

Usluga online prometa pruža fleksibilnu i besprijekornu pokrivenost cestovne mreže te osigurava pružanje samo onih informacija koje se odnose na trake aktivne rute.

Kako često se ažuriraju prometne informacije?

Brzina osvježavanja je približno svake dvije minute.

Uzimaju li se u obzir prometne informacije za moju rutu automatski?

Za izračun rute i predviđeno vrijeme dolaska uzima se u obzir prometna situacija. Vozač mora prihvatiti preusmjeravanje.

Uzima li navigacijski sustav u obzir vremenske uvjete pri izračunu rute?

Ne, vremenska prognoza ne uzima se u obzir pri izračunu rute ili predviđenog vremena dolaska.

Koje informacije pruža izvješće o vremenskim uvjetima?

Servisne informacije o vremenskim uvjetima pružaju informacije o aktualnim vremenskim uvjetima na putu, na odredištu ili na odabranim lokacijama uključujući predviđene temperature.  Ovisno o razini zumiranja vremenski uvjeti se vizualiziraju pomoću ikona. Za određeni grad moguć je pristup petodnevnoj prognozi.

Koje su prednosti informacija o parkiralištima?

Usluga informacija o parkiralištima pruža vam informacije u stvarnom vremenu o dostupnosti izvanuličnih parkirališta uključujući slobodna mjesta za mnoge parkirne garaže i objekte. Dodatne informacije kao što su radno vrijeme, cijene, načini plaćanja ili eventualna ograničenja pomažu utvrditi najbolju lokaciju u blizinu automobila, na putu ili na odredištu. Nastojimo koliko god je to moguće pružiti vam informacije u stvarnom vremenu, međutim, u nekim su slučajevima moguća kašnjenja zbog razloga izvan naše kontrole.

Kako često se ažuriraju informacije o parkiralištima?

Brzina ažuriranja je najviše svake dvije minute.

Što trebam učiniti da me navigacijski sustav počne voditi do slobodnog parkirnog mjesta?

Možete lako odabrati odabranu parkirnu garažu kao odredište za svoj navigacijski sustav jednim klikom na simbol navigacije. Informacije o parkiralištima dostupne su samo za parkirne garaže koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.

Koje informacije pruža usluga cijena goriva?

: Usluga cijena goriva pruža pristup informacijama o cijenama goriva u stvarnom vremenu. To omogućuje vozaču da odabere najbližu i najpovoljniju benzinsku postaju. Cijene goriva dostupne su samo za benzinske postaje koje sudjeluju u sustavu izvješćivanja.

Kako često se ažuriraju cijene goriva?

Kao i online prometne informacije, i cijene goriva ažuriraju se približno svake dvije minute.

Mogu li dobiti informacije o svim vrstama goriva?

Možete dobiti informacije o svim vrstama goriva koje su dostupne za određenu benzinsku postaju. U postavkama možete prethodno odabrati vrstu goriva svog vozila kako bi se na karti prikazala cijena upravo te vrste goriva.

Za električna vozila: Koje informacije pruža usluga o punionicama?

Ako imate električno vozilo, navigacijski će vam sustav pokazivati punionice umjesto benzinskih postaja u vašoj blizini. Ako punionice podržavaju sustav izvješćivanja, možete i dobiti dodatne informacije poput pristupačnosti, dostupnih mjesta po vrsti priključka, adresu i telefonski broj punionice. Odaberite odgovarajuću punionicu tako da kliknete na simbol na karti. Podaci se ažuriraju približno svake dvije minute.

Što trebam učiniti kako bi se pokrenula navigacija do sljedeće benzinske postaje ili punionice?

Možete lako odabrati benzinsku postaju kao odredište za svoj navigacijski sustav jednim klikom na simbol navigacije

Što je online pretraga interesnih točaka (POI)?

Online pretraga interesnih točaka (POI) pomaže vam brzo pronaći interesnu točku u koju želite ići pružanjem najnovijih online i ažuriranih informacija. Pretraživati možete po kategorijama ili imenima i možete lako odabrati interesnu točku kao odredište za svoj navigacijski sustav

Koje informacije pruža usluga online pretrage interesnih točaka?

Usluga pruža najnovije i najkorisnije informacije o odabranoj interesnoj točki kao što su telefonski broj, adresa, radno vrijeme i kratki opis ako je dostupan. Imate i mogućnost pohranjivanja interesne točke u svoj popis adresa

Koja je prednost Upozorenja o sigurnosti u prometu?

Usluga Upozorenja o sigurnosti u prometu osigurava vam pristup upozorenjima o opasnim područjima i kamerama za nadzor brzine u skladu s lokalnim zakonima i propisima u zemljama u kojima usluga postoji.

Je li usluga Upozorenja o sigurnosti u prometu dostupna u svim europskim zemljama?

Udga je dostupna u većini europskih zemalja. Njemačka i Švicarska su isključene iz pravnih razloga. Stoga, ako iz pravnih razloga usluga nije dostupna u određenoj zemlji, mi nismo odgovorni za nedostupnost usluge u toj zemlji.

Koje informacije pruža usluga Upozorenja o sigurnosti u prometu?

Dobivat ćete informacije putem vizualnih i zvučnih upozorenja o opasnim područjima, preporukama za prilagodbu brzine kao i o kontrolama brzine. Usluga ovisi o posebnoj pretplati te o zemlji registracije. Iz pravnih razloga ova usluga nije dostupna u svim europskim zemljama.

Na svojoj ruti vidim novo opasno područje / kameru za nadzor brzine koja nije prikazana na mom navigacijskom sustavu. Kako mogu to novo opasno područje / kameru za nadzor brzine prijaviti zajednici?

Novo opasno područje lako možete prijaviti pritiskom gumba za glasovno upravljanje.

JAVNO: Što je to Daljinsko upravljanje / e-daljinsko upravljanje?

Daljinsko upravljanje i e-daljinsko upravljanje

pružaju jedinstvenu udobnost zahvaljujući različitim i djelotvornim funkcijama koje nadilaze vožnju

FUNKCIJE E-DALJINSKOG UPRAVLJANJA

E-daljinsko upravljanje je besplatna usluga namijenjena novim električnim i plug-in hibridnim vozilima. Može se upotrebljavati putem aplikacije MyOpel.

POVEZNICA NA VIDEOZAPIS: https://www.youtube.com/watch?v=S8CjMXITOEo&t=1s

Informacije o statusu

Glavna stranica prikazuje važne informacije o bateriji kao što su status punjenja i razina napunjenosti te procijenjeni doseg autonomije.

Kako bi se prikazale ažurne informacije potrebno je osvježiti početnu stranicu:

- pomicanjem stranice odozgo prema dolje

- dodirom okrugle strelice u gornjem desnom kutu stranice

Točne informacije trebale bi se prikazati za manje od minute.

Internetska veza mora biti stabilna tijekom učitavanja informacija.

Ne smije doći do prebacivanja veze s bežične (WiFI) mreže na mobilnu 3G/4G/5G mrežu ili obrnuto. Pri prebacivanju na drugu mrežu dolazi do prekida komunikacije.

Daljinsko punjenje

S ovom funkcijom možete daljinski uspostaviti i započeti punjenje vozila koje je priključeno na izvor električne energije. Također vam omogućuje prebacivanje s trenutnog načina punjenja na odgođeni način punjenja i obrnuto. Odgođeno punjenje moguće je aktivirati pritiskom određene tipke u odjeljku za punjenje. Primit ćete obavijest kada punjenje dođe do 100 %.

Daljinsko grijanje i hlađenje

Ova se funkcija brine da je u vašem vozilu uvijek ugodna temperatura. Funkcija e-daljinskog upravljanja uvijek postiže ugodnu temperaturu od 21 °C tako da ne morate sami konfigurirati pretkondicioniranje.

Opći uvjeti korištenja

Korištenje ove funkcije tijekom punjenja ne utječe na doseg vašeg vozila, a vaš će automobil biti spreman za uporabu uz ugodnu temperaturu u kabini.

Kada programirate pretkondicioniranje, sustav počinje djelovati 30 do 45 minuta prije ciljanog završetka punjenja kako bi vaše vozilo postiglo ugodnu temperaturu i ostaje aktivan 10 minuta nakon punjenja. Stoga je potrebno programirati razdoblje tijekom kojeg ćete upotrebljavati vozilo.

Ovisno o opremi vašeg vozila, također možete programirati punjenje pomoću zaslona osjetljivog na dodir povezanog navigacijskog sustava na stranici „Punjenje“ u izborniku „ELEKTRIČNI SUSTAV“ i programirati vrijeme pretkondicioniranja u odjeljku „MOGUĆNOSTI“ na stranici „KLIMA-UREĐAJ“.

Prvo pretkondicioniranje započet će samo ako između trenutka kada definirate programiranje i odabranog vremena prođe 45 minuta.

Nakon programiranja, pretkondicioniranje se pohranjuje u vozilu i može se pokrenuti čak i izvan područja koja su dobro pokrivena mrežom.

Vrata i/ili prtljažnik moraju biti zaključani. Ako otključate vozilo, pretkondicioniranje se zaustavlja nakon 1 minute.

Vozilo će uzeti u obzir naredbe za punjenje koje su zadane tijekom pretkondicioniranja i pokrenuti ih kada se pretkondicioniranje zaustavi. Imajte na umu da se u aplikaciji može prikazati poruka s odgovarajućim informacijama.

Posebni uvjeti za hibridna vozila

Pretkondicioniranje prekida trenutno aktivno punjenje vozila. Punjenje se nastavlja po završetku programiranja temperature pod uvjetom da punionica to omogućuje. Kad razina baterije padne ispod 20 %, a vozilo se ne puni, funkcija pretkondicioniranja neće biti dostupna.

Posebni uvjeti za električna vozila

Način brzog punjenja može se upotrebljavati istovremeno s pretkondicioniranjem bez ikakvih uvjeta. Međutim, postoje određeni uvjeti u vezi s vanjskom temperaturom tijekom redovnog punjenja:

- pretkondicioniranje i punjenje mogu istovremeno raditi kada je vanjska temperatura između 5° i 35°

- pokretanje programa pretkondicioniranja kada je vanjska temperatura izvan tog raspona prekinut će punjenje vozila. Punjenje se nastavlja po završetku programa pretkondicioniranja.

Funkcija pretkondicioniranja neće biti dostupna kad razina baterije padne ispod 50 %.

 

FUNKCIJE DALJINSKOG UPRAVLJANJA

Daljinsko upravljanje je usluga dostupna uz naknadu za nova vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem, električna i plug-in hibridna vozila, koja omogućuje daljinsku interakciju između vašeg pametnog telefona i vozila. Ovu uslugu možete upotrebljavati putem aplikacije MyOpel.

Postoje dva načina provjere jesu li naredbe upućene funkcijama daljinskog upravljanja pravilno poslane i to najkasnije 20 sekundi nakon slanja naredbe

- putem okvira s informacijama (ako je otvorena početna stranica aplikacije MyOpel)

- putem obavijesti (ako aplikacija MyOpel radi u pozadini ili je pametni telefon zaključan)

Status zaključavanja

Ova značajka omogućuje praćenje statusa zaključavanja vašeg automobila. Kako bi se prikazao ažurirani status zaključavanja potrebno je osvježiti početnu stranicu:

- pomicanjem stranice odozgo prema dolje

- dodirom okrugle strelice u gornjem desnom kutu stranice

Napomena: u aplikaciji MyOpel prikazuje se status „otključano“ čim se otključaju barem jedna vrata.

Daljinsko zaključavanje/otključavanje

Ova značajka omogućuje daljinsko zaključavanje/otključavanje vrata vozila. Animirani gumbi aplikacije pokazuju tijek izvođenja naredbe. Vozilo se zaključava/otključava najkasnije 8 sekundi nakon upućivanja zahtjeva.

Dostupnost gumba ne ovisi o trenutnom statusu vozila, npr. gumb „zaključaj“ dostupan je čak i kada je vozilo zaključano.

Daljinsko osvjetljenje

Ova značajka omogućuje daljinsko uključivanje svjetla upozorenja ili bočnih svjetla, ovisno o vozilu. Animirani gumbi aplikacije pokazuju tijek izvođenja naredbe najkasnije 8 sekundi nakon upućivanja zahtjeva:

- u početku pokazuju da se naredba izvršava

- zatim, tijekom sljedećih 10 sekundi, da su svjetla uključena.

Daljinsko uključivanje trube

Ova značajka omogućuje daljinsko uključivanje trube automobila. Animirani gumbi aplikacije pokazuju tijek izvođenja naredbe najkasnije 8 sekundi nakon upućivanja zahtjeva:

- u početku pokazuju da se naredba izvršava, a aplikacija prikazuje obavijest kojom vas savjetuje da postupate sukladno lokalnim propisima o korištenju automobilskih truba.

- zatim, tijekom sljedećih 10 sekundi, da vozilo trubi.

Ako vozilo primi drugu naredbu za aktivaciju trube prije završetka prethodne, vozilo će zatrubiti drugi put uz ograničenu razinu zvuka.

JAVNO: Pretplata i aktivacija usluga e-daljinskog upravljanja i Daljinskog upravljanja?

Usluge daljinskog upravljanja zahtijevaju sigurnu provjeru autentičnosti radi prepoznavanja korisnika. Za točnu provjeru autentičnosti slijedite upute u nastavku:

Napomena: ako za predmetno vozilo postoji ugovor s drugim korisnikom, takav se ugovor automatski raskida po završetku vašeg postupka aktivacije.

• Preuzmite mobilnu aplikaciju MyOpel i stvorite račun

• Unesite VIN broj vozila

• Otvorite „Vozilo“, a zatim karticu „Usluga“

• Odaberite željenu uslugu s popisa dostupnih povezanih usluga

• Pretplatite se na uslugu

• Dovršite aktivaciju u 3 koraka:

* Aktivaciju treba dovršiti u roku od 6 dana jer se u suprotnom ugovor automatski raskida

 

• Registrirajte pouzdani telefonski broj

• Registrirajte svoj pametni telefon s pomoću SIGURNOSNE šifre i/ili značajke prepoznavanja lica (Face ID) / otiska prsta (Touch ID)

- Za uporabu značajke prepoznavanja lica (Face ID) potreban je telefon IPHONE 9 ili noviji

- Za uporabu značajke prepoznavanja otiska prsta (Touch ID) potreban je telefon IPHONE 7 / 8 ili noviji; ili Android telefon

• Približite se vozilu s pametnim telefonom i ključem vozila:

i. Pokrenite vozilo,

ii. Uspostavite Bluetooth vezu između vozila i pametnog telefona,

iii. Slijedite upute za prepoznavanje ključa

* Ako je potrebno, raspoloživa ažuriranja vozila bit će prikazana u aplikaciji i instalirana tijekom sljedeće vožnje u trajanju od najmanje 15 minuta. Po završetku ažuriranja možete početi uživati u uslugama daljinskog upravljanja.

Napomena: redovito osvježavajte početnu stranicu aplikacije tijekom pretplate i aktivacije pomicanjem zaslona odozgo prema dolje

JAVNO: Uporaba usluga e-daljinskog upravljanja i Daljinskog upravljanja: kodeks prakse?

Kako biste mogli najbolje iskoristiti usluge e-daljinskog upravljanja i Daljinskog upravljanja slijedite kodeks prakse naveden u nastavku:

• Provjerite jeste li dovršili postupke pretplate i aktivacije

• Provjerite jeste li u području koje je potpuno pokriveno mrežom

• Obavezno vozite automobil najmanje 15 minuta svakih 7 dana

• Provjerite je li isključen način privatnosti vozila ovdje=> Link How to activate and deactivate data sharing and vehicle position? (Link to question 2.2. How to enable and disable data sharing and vehicle position)

• Usluge e-daljinskog upravljanja i Daljinskog upravljanja možete upotrebljavati na različitim pametnim telefonima pod uvjetom da se prijavite s računom koji sadrži pretplatu na te usluge. Aplikacija će vas voditi kroz registraciju pametnog telefona i korake provjere valjanosti.

Dodatne informacije možete pronaći ovdje=> Link to Question What is RLEV RACCESS

Unatoč ovim preporukama, ako naiđete na poteškoće, obratite se našem odjelu za korisničku podršku i ispunite dostupni obrazac aplikacije MyOpel. Od vas će se tražiti da predate datoteke zapisnika radi analize.