Prava i odgovornosti stranke prilikom preprodaje vozila
OBAVIJEST O IZMJENAMA I DOPUNAMA OPĆIH UVJETA UPOTREBE I PRODAJE („UVJETI”) ZA ODREĐENE POVEZANE USLUGE
Primjenjivo na sljedeće brandove: Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel, Vauxhall
Sljedeće izmjene i dopune ne odnose se na usluge Connect One, Connect Plus i Connect Premium niti na samostalne usluge koje su postale raspoložive nakon 1. srpnja 2023.
IZMJENA br. 1
Ažurirani tekst u ovoj izmjeni br. 1 odnosi se na sljedeće povezane usluge:
Povezani navigacijski sustav
Teleodržavanje
Daljinsko upravljanje
e-Daljinsko upravljanje
Povezani alarm
Poziv u hitnom slučaju / Poziv u slučaju kvara
Uvjeti za navedene povezane usluge mijenjaju se kako slijedi:
Sljedeće odredbe dodaju se važećim uvjetima za navedene povezane usluge i zamjenjuju postojeće odredbe koje se odnose na istu temu u mjeri u kojoj su u suprotnosti s ovom Obavijesti o izmjenama i dopunama:
- Ako kupac odluči prodati ili prenijeti vozilo, raskinuti najam/zakup vozila ili u slučaju krađe ili odlaganja/uništenja vozila, kupac je obvezan:
- odmah obavijestiti dobavljača o istom putem mobilne aplikacije / web-mjesta / dobavljačeve mreže za pomoć i/ili dobavljačeve službe za korisnike / pozivnog centra;
- osigurati da njegov/njezin račun više nije povezan s vozilom putem dobavljačeve mreže za pomoć i/ili dobavljačeve službe za korisnike / pozivnog centra.
- U slučaju prodaje ili prijenosa vozila trećoj strani, iz bilo kojeg razloga, kupac je obvezan:
- osigurati brisanje svih osobnih podataka pohranjenih u vozilu; i
- izričito obavijestiti novog vlasnika ili posjednika vozila o postojanju navedenih usluga. - Ako kupac proda ili prenese vozilo bez da je prethodno obavijestio novog vlasnika: (i) dobavljač neće ni na koji način biti odgovoran za daljnje prikupljanje podataka jer smatra, u dobroj vjeri, da oni pripadaju kupcu i (ii) korisnik u skladu s ovim uvjetima ostaje odgovoran za način na koji novi vlasnik, propisno ili nepropisno, upotrebljava vozilo.
- Također se podrazumijeva da (i) dobavljač nije odgovoran za štetu koja proizlazi iz povreda u vezi s obradom osobnih podataka u slučaju neslanja obavijesti o navedenim okolnostima i (ii) da kupac neće pristupati niti upotrebljavati nijedne podatke u vezi s vozilom nakon prodaje ili prijenosa trećim stranama i/ili po završetku najma vozila.
IZMJENA br. 2
Ažurirani tekst u ovoj izmjeni br. 2 odnosi se na sljedeće povezane usluge:
Povezani navigacijski sustav
Poziv u hitnom slučaju / Poziv u slučaju kvara
Uvjeti za navedene povezane usluge dodatno se mijenjaju kako slijedi:
Sljedeće odredbe dodaju se važećim uvjetima za navedene povezane usluge i zamjenjuju postojeće odredbe koje se odnose na istu temu u mjeri u kojoj su u suprotnosti s ovom Obavijesti o izmjenama i dopunama:
- Ako kupac odluči prodati ili prenijeti vozilo, raskinuti najam/zakup vozila ili u slučaju krađe ili odlaganja/uništenja vozila, novi će vlasnik vozila moći upotrebljavati navedene usluge unutar razdoblja valjanosti usluga i do završetka razdoblja valjanosti primjenjivog ugovora u kojem će se slučaju on/ona smatrati novim kupcem sukladno važećim uvjetima.
IZMJENA br. 3
Ažurirani tekst u ovoj izmjeni br. 3 odnosi se na sljedeće povezane usluge:
Teleodržavanje
Daljinsko upravljanje
e-Daljinsko upravljanje
Povezani alarm
Primjenjivi uvjeti za navedene povezane usluge dodatno se mijenjaju kako slijedi:
Sljedeće odredbe dodaju se važećim uvjetima za primjenjive povezane usluge i zamjenjuju postojeće odredbe koje se odnose na istu temu u mjeri u kojoj su u suprotnosti s ovom Obavijesti o izmjenama i dopunama:
- Ako kupac odluči prodati ili prenijeti vozilo, raskinuti najam/zakup vozila ili u slučaju krađe ili odlaganja/uništenja vozila: - kupac je obvezan odmah raskinuti usluge putem mobilne aplikacije / web-mjesta / dobavljačeve mreže za pomoć i/ili dobavljačeve službe za korisnike / pozivnog centra;
- novi će se vlasnik morati ponovno pretplatiti na usluge za novo razdoblje upotrebe kako je detaljnije opisano na WEB-MJESTU i
- dobavljač neće biti obvezan nadoknaditi kupcu nikakav trošak ili naknadu u slučaju raskida koji je naveden u ovoj izmjeni br. 3.
IZMJENA br. 4
Ažurirani tekst u ovoj izmjeni br. 4 odnosi se na sljedeće povezane usluge:
Teleodržavanje
Primjenjivi uvjeti za navedene povezane usluge dodatno se mijenjaju kako slijedi:
Sljedeće odredbe dodaju se važećim uvjetima za primjenjive povezane usluge i zamjenjuju postojeće odredbe koje se odnose na istu temu u mjeri u kojoj su u suprotnosti s ovom Obavijesti o izmjenama i dopunama:
- Ako kupac odluči prodati ili prenijeti vozilo, raskinuti najam/zakup vozila ili u slučaju krađe ili odlaganja/uništenja vozila, novom će kupcu biti dopušteno da se pretplati na uslugu teleodržavanja nakon što prethodni vlasnik raskine tu uslugu.
IZMJENA br. 5
Ažurirani tekst u ovoj izmjeni br. 5 odnosi se na sljedeće povezane usluge:
Daljinsko upravljanje
e-Daljinsko upravljanje
Povezani alarm
Primjenjivi uvjeti za navedene povezane usluge dodatno se mijenjaju kako slijedi:
Sljedeće odredbe dodaju se važećim uvjetima za primjenjive povezane usluge i zamjenjuju postojeće odredbe koje se odnose na istu temu u mjeri u kojoj su u suprotnosti s ovom Obavijesti o izmjenama i dopunama:
- Ako kupac odluči prodati ili prenijeti vozilo, raskinuti najam/zakup vozila ili u slučaju krađe ili odlaganja/uništenja vozila, novi se vlasnik treba pretplatiti na usluge nakon što preuzme isporučeno vozilo ili dođe u posjed vozila kako bi u potpunosti iskoristio navedene povezane usluge u vozilu.
Definirani pojmovi i tumačenja:
U ovoj Obavijesti o izmjenama i dopunama, ovisno o predmetnim povezanim uslugama, upućivanja na sljedeći pojam:
„Kupac” uključuju upućivanja na relevantnog korisnika relevantnih usluga kako je definirano u važećim uvjetima.
„Dobavljač” uključuju upućivanja na relevantnog dobavljača relevantnih usluga kako je definirano u važećim uvjetima (koji bi se, između ostalog, mogao nazivati „dobavljač”, „davatelj usluga”, „brand”, „PSA Automobiles SA” ili „proizvođač”). Društvo PSA Automobiles SA promijenilo je ime u Stellantis Auto SAS 1. studenog 2023.
„Vozilo” upućuju na vozilo kako je definirano u važećim uvjetima za primjenjive usluge.
„Mobilna aplikacija” upućuju na mobilnu aplikaciju na koju se kupac može pretplatiti kako je navedeno u važećim uvjetima (koja se može nazivati „aplikacija MyOpel” ili „aplikacija”)
„Web-mjesto” upućuju na web-mjesto povezanih usluga branda vozila kako je navedeno u važećim uvjetima (koje se može nazivati „Opel Connect Store” ili „Opel Services Store”)
„Usluge” upućuju na primjenjive povezane usluge kako je definirano u važećim uvjetima
„Dobavljačeva mreža za pomoć” znači trgovce koje je dobavljač ovlastio za prodaju ili servisiranje vozila ili bilo koju drugu osobu koju je dobavljač ovlastio za pružanje usluga pomoći.